Płatności
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Klienci z terytorium Polski
1. Przelew na konto bankowe sklepu Piórex.
Po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i wypełnieniu formularza z danymi osobowymi wybieramy opcję „płacę przelewem”. System zarejestruje zamówienie a klient po otrzymaniu ze sklepu potwierdzenia dostępności towaru przelewa na podane poniżej konto należność obejmującą koszt towaru i przesyłki. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili wpłynięcia pieniędzy na konto.
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia oraz dane klienta.
Numer rachunku bankowego dla klientów z Polski:
BANK PEKAO SA
Rachunek nr 51 1240 3233 1111 0010 4614 9748
Dane do przelewu:
PIÓREX S.A.
ul. Kilińskiego 8-18,
62-020 Swarzędz
2. Płatność przy odbiorze
Po dodaniu produktów do koszyka, wybieramy formę dostawy KURIER POBRANIE. Za przesyłkę płacimy w chwili odbioru. Czas realizacji zamówienia liczony jest w tym przypadku od chwili wpłynięcia zamówienia.
3. Płatność kartą lub przelewem/ePrzelewem on-line za pośrednictwem serwisu eCard.
Po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i wypełnieniu formularza z danymi wybieramy opcję "płacę eCard". System automatycznie przeniesie nas na stronę wybranego serwisu, gdzie dokonamy płatności. Czas realizacji, liczony jest od chwili wpłynięcia zamówienia i autoryzacji płatności.
W serwisie eCard do dyspozycji mamy: płatność kartami: VISA, MasterCard, Przelewy on-line z banków: mBank - mTransfer, Noreda - Płacę z Nordea, Inteligo - Płacę z Inteligo, PKO BP - Płacę z iPKO, BZ WBK - Przelew24, Bank BPH – Płacę z BPH, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Invest Bank, Credit Agricole – Credit Agricole przelew online, Bank PEKAO S.A.- Pekao24przelew, Citi Handlowy – Płacę z Citi Handlowy, Bank Millennium – Płatności Internetowe, Deutsche Bank, Bank Ochrony Środowiska – Płać z BOŚ, Bank Pocztowy, Euro Bank, Raiffeisen Bank, Toyota Bank – Pay Way Toyota Bank, Alior Bank – Płacę z Alior Bank, Meritum Bank – MeritumBank Przelew.
Płatności on-line obsługiwane są przez firmę eCard z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Klienci z krajów UE (poza Polską)
1. Przelew na konto bankowe
Klient przelewa na podane konto należność w PLN obejmującą koszt towaru i przesyłki. Czas realizacji zamówienia podany indywidualnie dla każdego produktu, liczony jest od chwili wpłynięcia pieniędzy na konto.
Numer rachunku bankowego dla klientów spoza Polski:
BANK PEKAO
SWIFT PKOPPLPW
Numer rachunku bankowego w PLN: PL 51 1240 3233 1111 0010 4614 9748
Dane do przelewu:
PIOREX S.A.
ul. Kilińskiego 8-18,
62-020 Swarzędz
W opisie transakcji prosimy podać numer zamówienia oraz dane klienta.